zaterdag 22 september 2012

Catrice | Mijn favorieten lakjes



Catrice is mijn favorieten merk als het gaat om nagellak! Ze hebben een groot assortiment kleuren en -het mooiste van allemaal- ze zijn niet duur. Ik heb er dan ook aardig wat lakjes van, hier zijn mijn zeven favorieten kleurtjes in mijn stash.




240 Sold Out Forever | 490 Iron Mermaiden

Ik denk dat bijna iedereen het kleurtje 'Sold Out Forever' wel kent. Ik heb dit lakje al heel erg lang, sterker nog, het was misschien wel één van mijn eerste Catrice lakjes! Hij is dan ook bijna op, en dat is gewoon een wonder, want ik heb nog nooit een lakje opgemaakt. Het andere lakje is wat apart. Hij heeft een soort olie kleur, ik heb hem al vaak gedragen de laatste tijd. 




C02 Twist Of Lemon | 650 Glodfinger

Dit zijn twee kleurtjes die ik afgelopen zomer veel heb gedragen. De gele kleur heeft een mooie zilveren glans. Hij komt van de Coolibri collectie. Het gouden lakje is just pretty


 

380 Forget-Me-Not | 140 Let's Mauve On!

Ook heb ik de laatste tijd wat met deze twee paarse tinten. Forget-Me-Not heeft mooie fijne glittertjes, en een prachtige paarse kleur. Hij is goed geschikt voor een feestje! De licht paarse kleur heb ik ook al zo lang, al is deze wel al wat stroperig aan het worden., maar ik afscheid nemen kan ik nog niet hihi.


 

830 Salmon & Garfunkel

Ik ben verliefd op deze kleur! Het is een prachtige oranje zalm kleur. Ook deze heb ik erg veel gedragen de laatste tijd.

Wat zijn jouw favorieten lakjes van Catrice?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...