vrijdag 21 september 2012

Wishlist!


Heb jij dat ook, dat 'hebbuh!' gevoel als je naar bepaalde producten kijkt. Ik wel, en vooral de afgelopen tijd. Er zijn weer veel nieuwe collectie's uit, de winkels hangen weer vol met leuke herfst kleding. Lees snel meer!




Ik begin met mijn kleding -naja, bovenkleding-  wishlist. Ik heb een groot te kort aan leuke shirts en vestjes in mijn kast. Ik heb zat broeken, maar een broek is pas leuk met een mooie top.  Ik heb bij de Bershka en de H&M al veel leuke dingen gespot. De denim blouse is een echte must, ik vind hem geweldig! Ook vind ik de tekst op het t-shirtje van Bershka grappig.


Dan heb ik natuurlijk ook een beauty wishlist! Ooh de Zoeva Bamboo kwasten set wil ik al zo lang! Ik stel het steeds uit om hem te kopen, maar ik moet het maar gewoon een keer doen. Het zelfde verhaal bij het Naked en het Sleek palette. Het Naked palette stel ik steeds uit omdat hij best wel prijzig is, en dan denk ik: Ik heb al genoeg oogschaduw. Het Sleek palette stel ik steeds uit omdat ik te lui ben om een bestelling te plaatsen, wat eigenlijk best wel dom is. Ik heb nog nooit een BB cream gebruikt en ben wel erg benieuwd naar de BB cream van Gosh. Ik had er al een aantal goede dingen over gelezen. Ik wil namelijk niet een super dekkende BB cream, en dat doet deze niet.

De producten uit deze wislist komen van de volgende winkels/webshops:

Kleding wishlist:
-H&M.nl of natuurlijk gewoon de winkel
-Bershka.nl en ook gewoon in de winkel te koop


Beauty wishlist:
-Naked 2 palette, te koop bij de Sephora
-Sleek paletten zijn te koop bij www.enchantra.nl
-De Gosh BB cream is te koop bij de drogisterij
-Bamboo kwasten set is online te koop bij www.zoeva.de

Welke items staan bij jullie op de wishlist?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...