zondag 30 september 2012

Likes & Dislikes | September


Weer een maand voorbij, wat gaat de tijd toch snel! Voor dat je het weet is het weer zomervakantie! Laten we het hopen... we hebben het 'Favorieten' artikeltje vervangen door 'Likes & Dislikes'. Zodat je ook de producten kan zien waar wij minder tevreden over zijn.


Laten we beginnen met de likes van deze maand.


Likes



Twee producten van The Body Shop. De bodybutter heb ik pas net, maar vind hem nu al zo fijn! Hij trekt goed in en je droge huid wordt binnen no-time weer lekker soepel. Daarnaast de inmiddels bekende strawberry lippenbalsem. Heerlijk product blijft het! 


De MaxFactor lipstain heb ik al een tijdje en weer herontdekt. Ik vind het een fijne lipstain die goed intrekt en een goede pigmentatie levert. Het enigste nadeel vind ik dat hij je lippen wat uitdroogd.
De mascara van Maybeline New York er naast doet zijn werk uitstekend! Mijn wimpers plakken niet aan elkaar vast door deze mascara en ook het aanbrengen gaat prima zonder klonten. 


Mijn laatste échte like van deze maand is toch deze blushkwast van Essence. Hij is zo soepel en zo heerlijk zacht! En dat voor zo'n lief, zacht prijsje van slechts 2,79 euro. Dat is geen geld voor een goede kwast. En vergeet ook zeker niet de roze kleur. Wat gaaf!

Dislikes


Ik twijfelde over dit product aangezien het is prima deodorant is. Maar waarom ik hem er toch heb ingezet: de witte stepen die hij achterlaat! Vreselijk en ook jammer, want Dove is in principe een fijn merk qua deo's.


De Cherry Blossom Gingseng Shampoo (en conditioner) komen je misschien bekend voor omdat hij in een Truly Yours box zat. Ik een keer een pakketje gewonnen en daar zat dit exemplaar ook in. Ik vind dit geen fijne shampoo omdat het niks met mijn haar doet. Echt niks, mijn haar wordt er ook sneller vet van. De Spotted lak van OPI was misschien al een beetje te verwachten. Ik had er pas nog een artikel over geschreven, maar hij pakte toch anders uit dan ik er van had verwacht. Erg jammer, want het concept was erg leuk. 



Dan mijn laatste twee dislikes producten. Als eerste de liptattoo's en nagelstickers van Intertoys. Ik had zo gehoopt dat het misschien de perfecte nagelstickers zouden zijn (die heb ik tot nu toe ook alleen nog maar getest). Maar ze waren vreselijk! Totaal de verkeerde maten voor mij, en ze paste van geen meter. Nope, geen aanrader ook al was het voor zulk weinig geld. 

Als aller laatste het Essence Sun Club palette. In de eerste instantie was ik hier erg enthousiast over omdat ik het bij een aantal bloggers had gezien. Toen ik hem een aantal keer ging gebruiken was mijn enthousiasme meteen minder geworden. Er kwam gewoon bijna niks op mijn ooglid, zelf niet met mijn Shadow Insurance primer vond ik het effect maar 'nah'. Voor mij waren de swatches er zelfs nog beter aan toe. 


Dit waren mijn likes & dislikes voor deze maand! Wat zijn die van jou? 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...