maandag 1 oktober 2012

Truly Yours Box | September


Mijn (voorlopig) laatste Truly Yours box was binnen. Ik was natuurlijk érg benieuwd en had mezelf nog kunnen inhouden toen ik er al een aantal posten over had gezien. Heb jij de inhoud nog niet gezien? Kijk snel mee!





Wat is een Truly Yours box? Voor de mensen waar deze boxen nog onbekend terrein voor is, hier een kleine uitleg. Voor nu nog 12,95 (dit gaat verhogen door de btw-verhoging!) euro per maand krijg jij een Truly Yours box met vijf sample producten om te testen. Dit is meestal veel meer waard dan wat je er voor betaald en er zitten altijd fullsize producten in!


Zo krijg je hem binnen, in een kartonnen doos waar de echte box inzit.


De box!


Openmaken.. yeah.


Het briefje die je er altijd bij krijgt, daar achter staan de producten van de box erop. Maar die bekijk ik expres niet!


En dit is de inhoud! Mijn oog viel meteen op de nepwimpers, leuk!


Lancaster Aquamilk Absolute Moisture Cream (fullsize 14,95 30 ml)

Een lancaster gezichtscrème, wat hij belooft? Dat hij verzorgt en hydrateert. Ik ben benieuwd! Jammer dat het weer een soort dagcrème is, want die zat er vorige keer ook in maar dan van Weleda. En daar ben ik nog niet eens mee begonnen, haha!



Le Couvent Des Minimes Baume Du Jardinier (fullsize 5,- 25 ml) | Toni & Guy Shampoo for Damaged Hair (sample, fullsize kost 9,95 euro voor 250 ml)

De handcrème van voor mij een onbekend merk lijkt mij erg fijn. In de winter of gewoon als het kouder wordt, dan heb ik dat zeker nodig. Deze komt dus erg goed uit dat hij in de box zit. De shampoo er naast baal ik een beetje van, deze is serieus al bij elke box voor gekomen en dat vind ik gewoon dom. Eerlijk gezegd word ik een beetje gek van dit merk, haha.


Impulss Smile 6-Wegvijl (fullsize 3,95 euro) | Impulss Eyelashes (fullsize 4,99 euro)

En twee Impulss producten. Een vijl waar ik wel blij mee bent, je kan maar geen genoeg goede vijlen in huis hebben! Tot slotte nepwimpers. Persoonlijk gebruik ik ze nooit, maar omdat deze niet zo heftig zijn kunnen ze nog wel van pas komen.

Deze box vind ik over het algemeen leuk, maar niet zo heel bijzonder. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik hem leuker vind dan de Glossybox van deze maand. Hier houdt helaas mijn abonnement op voor de Truly Yours box, maar de Beautybox zullen jullie wel nog voorbij zien komen!

Wat vind jij van de box van deze maand?











Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...