zaterdag 8 september 2012

Tag | Before I Die





Vandaag een leuke tag voor jullie, namelijk de ' Before I Die' Tag. Ik lees hem de laatste tijd op veel blogs en vind hem stiekem wel heel erg leuk! Lekker weg dromen over wat jij in de toekomst wilt doen en mee maken! Hier is mijn Before I Die tag, hope you'll like it! Lees snel meer.



309475_444388098916818_1216798077_n_large

In alle Amerikaanse series over een middelbare school komt er wel eentje voor, een Food Fight! Dit lijkt me geweldig om een keer mee te maken en natuurlijk te doen! Gewoon heel veel mensen die met eten naar elkaar gooien, dit is misschien een beetje zonde van het voedsel, maar het zou het waard zijn haha.

535714_364425963617048_959378239_n_large

Deze staat nog lang niet in mijn planning, maar als ik er helemaal klaar voor ben zou ik erg graag een kindje willen. Ik wil het wel alleen maar als ik er goed voor het kindje kan zorgen en weet dat ik altijd aan zijn of haar zij kan staan. 

535092_361121257280852_1120486799_n_large

Heerlijk je eigen plekje hebben wilt iedereen wel, toch? Ik zou mijn eigen droom huis met liefde inrichten zodat ik er mijn hele leven thuis kan voelen. Een mooie locatie vlak bij het strand en een zwembad in de tuin... Bij het idee alleen al droom ik weg. 

148055906469760903_pevpoeuk_f_large

Ik ben altijd al geïnteresseerd  geweest in andere plekken. Ik ben erg benieuwd hoe mensen aan de andere kant van de wereld leven, of hoe plekken als het Tropisch regenwoud er uit zien. Ook wil ik lekker shoppen in de grootste steden van de wereld en kennis maken met andere culturen.  En met wie kan je dit nou beter doen dan met de liefde van je leven! Dit maakt het plaatje helemaal af.

562488_360310200695291_132719477_n_large

Welk meisje wilt dit nou niet?! Een kamer vol kleding, tassen en schoenen! I love it!  Al moet er bij mij ook nog een plek zijn voor al mijn make-up natuurlijk hihi.

212232201159705977_nnjcoeel_c_large

Ooh dit wil ik zo graag! Heerlijk alles wat je wil GRATIS meenemen. Ik zou met honderden tassen vol met kleding, schoen, tassen, sieraden en make-up thuis komen. 

Displaypicture_large

Ik ben al een keer in Disney Land Paris geweest, ik had de tijd van mijn leven. Het is al wel weer zo'n 3 jaar geleden. In Parijs vond ik het al super, maar die in Calafrnia lijkt me nog gaver!! Ik wil er dan wel een week of twee zitten zodat ik goed alle achtbanen en andere atracties kan proberen :D

Displaypicture_large

Dit is misschien een beetje tegenstrijdig met de Food Fight, maar toch is dit iets wat ik graag wil doen. Wij klagen wel eens over dat we niet genoeg hebben, maar hun hebben het veel zwaarder. Meeste van deze kinderen hebben geen goed jeugd of worden al jong ziek door het slechte eten en drink water. Deze kinderen zou ik graag een betere toekomst willen geven.

Tumblr_lviacf6jci1r29t5yo1_500_large

Als ik 18 ben is het eerste wat ik doe mij zelf opgeven voor rij les. Het lijkt me heerlijk om in mijn eigen autootje te rijden. 


I love this purse!




Dit was de tag alweer! Wees vrij om hem over te nemen.

Wat willen jullie nog doen 'Before You Die'?














Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...