donderdag 6 september 2012

Back 2 School Looks



De net gekafte boeken zijn weer opengeslagen, onze niet-beschreven agenda wordt vol gekladderd en het vroege opstaan is weer begonnen. Drie keer raden waar ik het over heb. Inderdaad, school. Vijf letters die toch echt moeten. Mijn tweede week zit er al bijna op, maar nu toch een paar leuke back2school outfits. Als het moet, doen we het goed!





Look 1

H&M Blue Top 19,95 | H&M Black Top 4,95 | H&M Bag 32,00 | H&M Broek 29,95 | H&M Ballerina's 19,95 

Een H&M look wel te verstaan. Dit is een vrij basic look, maar I like. Het blauwe topje vind ik zelf helemaal geweldig, staat bij veel dingen leuk bij!


Look 2

Asos Bag 42,00 | H&M Top 9,95 | H&M Denim 25,00 | Zalando Jeans 50,00 | Omoda Sneakers 70,00 | H&M Oorbellen 4,95

Mijn persoonlijke favoriet van de vier setjes. Ik vind de kleur broek helemaal geweldig in combinatie met het zwarte topje van de H&M. Ik vind dat topje zó leuk! Vooral het denim maakt het af. En wauw, die tas van Asos!



Look 3

H&M Oorbellen 7,95 | H&M Blouse 24,95 | H&M Jeans 29,95 | H&M Bag 14,95 | H&M Ballerina's 9,95

De H&M is in trek! Ik vind de H&M zelf gewoon een fijne, goedkope budget winkel. In elke stad heb je wel een H&M. De collectie is zo leuk dat er heel veel kleding van H&M in mijn kast hangen zo meteen! Deze outfit maakt door de lichte panterprint het geheel wat leuker. Het groene blouseje is natuurlijk ook dé eyecatcher, aangezien de rest zwart is.


Look 4

H&M Blazer 34,95 | H&M Jeans 34,95 | H&M Oorbellen 3,95 | H&M top 9,95 | H&M Sneakers 19,95 

Als laatste outfit een redelijke casual outfit. De blazer maakt het geheel wat stijvoller, maar als je de blazer uit zou doen kom je ook nog op een leuke outfit uit. Wederom H&M, haha.

Dit waren de vier Back 2 School outfits! De meeste kleding komt van de H&M vandaan, voor iedereen dus bereikbaar! Ook van een aantal andere winkels.

Welke outfit vind jij het leukst?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...