woensdag 7 november 2012

Anouk's B'day Presents!


Afgelopen maandag -5 november- werd ik eindelijk 15! Het voelt goed om weer een jaartje ouder te zijn. Op de zondag voor 5 november had ik mijn verjaardag gevierd, en ik ben weer lekker verwend! Nieuwsgierig wat ik allemaal voor mijn verjaardag gekregen heb? Lees dan snel verder!



Dit heb ik dus allemaal gekregen. Vooral beauty, maar daar had ik dan ook om gevraagd. Ook heb ik nog geld en wat cadeau bonnen gekregen. Ik laat alles ook nog even apart zien.



Dan begin ik maar met misschien wel het leukste cadeau dat ik gekregen heb, SLEEK! Ik had nog helemaal niks van dit merk, en eindelijk heb ik dan twee pronkstukken in mijn handen. De blush is de o zo beroemde Rose Gold, en wauw! Hij is echt super mooi en ik ben er dan ook heel erg blij mee. Het tweede dat ik van Sleek heb gehad is het Storm palette die ook very pretty is. Over beide komt natuurlijk binnenkort een artikel! Ik heb dit van Britt gekregen, en ik ben er helemaal happy mee!



Dan nog twee hele mooie items van NYX. Ik heb dit van mijn oma en opa gekregen. De blush is een hele mooie cream blush in Natural, en het palette is het Nude On Nude palette. Ook dit is echt een super cadeau die mijn stash perfect aanvult. En natuurlijk, hier komt ook nog een artikeltjes over hihi.


Van mijn ouder kreeg ik geld, maar van mijn zusje kreeg ik nog deze twee producten. Ze komen van de Hema Kerst Collectie (die ik trouwens erg leuk vind). De blush  is een felle roze kleur met subtiele gouden glitters. De Lip Balm Stick heb ik al bijna iedere dag op gehad, het is een mooie rode kleur die in de stick heel fel lijkt, maar op je lippen de perfecte hoeveelheid kleur afgeeft.


Dan kreeg ik van een andere vriendin nog deze lakjes en een blush. I know ik heb veel blush gekregen haha. Ik heb een lakje van Essence gekregen in Mrs And Mr Glitter, hij heeft groffe blauw en groene glitters. Dan heb ik ook nog een koper kleurige lak van Catrice gekregen hij heet Oh My Goldness!, en de Class Of 2013 blush in Alpha Better Gramma. Deze had ik meteen al gebruikt vandaar dat het motiefje en de over spray al gedeeltelijk weg zijn. 


En hier zie je mijn eerste ELF producten. Ik heb van mijn opa en oma deze kwasten en het lakje gekregen. Ik heb de volgende kwasten gekregen: 
1. Blending Eye Brush
2. Mineral Powder Brush
3. Eyeshadow Brush
4. Angled Blush Brush
5. Stipple Brush

Ik heb geen grote collectie aan kwasten en over de Studio kwasten van ELF had ik goede dingen gehoord.
Ik heb ze nog niet gebruikt, maar ze voelen erg zacht en prikken niet.
Het lakje is een mooie donker roze kleur die mooi past bij de herfst en winter. Het lakje heet Fuchsia.


En ik was nog niet klaar. De bodylotion van Dove had ik gebruikt van een vriendin en ik was verrast over hoe goed hij mijn benen voedde en nu heb ik hem! Het tweede product, is een product die ik al een hele lange tijd wilde kopen. Ik stond er steeds mee in mijn handen, maar nu heb ik hem van Britt eindelijk gekregen. Het is de Garnier Pure Active ExfoBrusher. Het is een soort scrub voor het gezicht  waarmee je  je gezicht ook goed reinigt. Dus dat ga ik lekker testen. 


Maskertjes kan ik altijd wel gebruiken. Ik heb een Hema Chocolate masker gekregen en een Dr. Van Der Hoog Perzik masker. Heerlijk! Ook heb ik een Crazy Rumors lip balm gekregen. Ik vind de verpakking echt geweldig! Hij heeft de smaak Sweet Mint.


En dan als laatste deze twee dingen. Als eerste een armbandje dat ik van mijn broertje heb gekregen. Ook heb ik eindelijk een donut knot dingetje (ik weet niet hoe het heet) gekregen. Ik vind zo'n knot erg mooi. Wel moet ik nog maar even oefenen met het maken van zo'n knot.

Zoals ik al zei, ik ben aardig verwent! Ik ben super blij met alles wat ik heb gekregen, en ben ook dankbaar. Over aantal dingen kan je zeker een artikel verwachten, dus blijf onze blog volgen! 

Over wat wil jij een artikel zien? 



















4 opmerkingen:

  1. Je hebt echt hele leuke dingen gekregen. Ik ben erg benieuwd naar de producten van de Hema en NYX

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw echt superleuke en ook veel spulletjes heb je gekregen! Leuk hè, jarig zijn? ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo te zien ben je lekker verwend! Heel veel plezier met je spulletjes

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...