zondag 18 november 2012

Truly Yours November ELLE Editie



Afgelopen vrijdag hebben wij de Truly Yours binnengekregen. Het was niet zomaar de Truly Yours, maar een ELLE editie. Wij waren erg benieuwd naar deze november box, jij ook? Lees snel verder!





Wat leuk is dat deze editie ook een andere doos heeft, er staat namelijk een model op. Wij vonden dit iets wat schrikwekkend, maar zeker ook leuk. Het past perfect bij ELLE.


Hosanna! Een speciale elfde editie van de Truly Yours box. Waarom speciaal? Nou, omdat-ie anders is dan anders, want gecreëerd in samenwerking met fashionmagazine ELLE. Hoe leuk is dat? Nieuwsgierig? Pak uit, pak uit! En wil je weten hoe je al die bijzondere producten gebruikt? Wij hebben tips: ga naar trulyyours.nl en lees er alles over. 
 Als je het kaartje omdraait zijn al de producten die in deze box zitten te zien. Ook zitter er deze keer wat extra's in. 



En dit is de inhoud! Ik zie al meteen een paar leuke producten, wel valt me meteen op dat het alleen samples zijn. Dat mag de pret niet drukken, laten we snel verder kijken!


Goldwell Dualsenses Ultra Volume 60Sec Treatment fullsize 14,90 voor 200ML| Lancaster Skin Therapy Mask Gel Fullsize 35,- voor 50ML

Van Goldwell Dualsenses heb ik nog nooit gehoord. Ik vind het altijd leuk om vreemde merken uit te testen, dus ik ben erg benieuwd naar dit haar product die je haar een dik, bouncy effect zou geven, het ruikt ook erg lekker!
Het Lancaster Skin Therapy Mask Gel is een verkoelend en hydraterend gelmasker. Goed voor de vermoeide huid.



Kiehl's Midnight Treatment Eyeserum fullsize 35 euro voor 15 ml

Een product van Kiehls, ik lees altijd goede dingen over Kiehls. Dit is een oogserum die je ogen een oppepper geven, zonder het gebruik van parabenen. Pas geleden zat er ook een Eye serum in, maar dat was van een ander merk. Ben benieuwd of deze veel verschil zou geven.



Balenciaga Florabotanica (extra) fullsize vanaf 54 euro voor 30ml \ Sóley Organics Glóey Zuiverende Scrub fullsize 33 euro voor 60ml

Hmm, een parfumsample. Dit vind ik meestal een iets teleurstellend product, omdat je deze meestal gratis kan aanvragen bij een drogisterij. Wel ruikt hij erg lekker en is het handig om hem in je tas mee te nemen. Daarnaast een van de leukste dingen in de box: een Sóley Organics scrub. Dit IJslandse merk is verreikt met pepermunt en IJslandse kruiden die je huid een directe oppepper zouden moeten geven. 


Biosilk Silk Therapy fullsize 4,95 voor 15ml

Over Biosilk lees ik goede dingen, en hier een product voor je haar. Het belooft je haar zijdezacht te maken. Dit heb ik even uitgetest, en het klopt. Mijn haar wordt er erg zacht van! Ook pluist het veel minder. This makes me happy!


Twee vouchers waar je een mini-mascara van Benefit kan halen en de lip balm van Kiehl's. Hiervoor moet je helaas helemaal naar Amsterdam toe reizen, of online  bestellen. De mascara van Benefit kan je bij de Douglas of Sephora halen waar een Benefit counter zit.


Dit waren de producten die in de box zaten van deze keer. Naast deze producten zat er ook nog iets leuks bij...


...  Een ELLE magazine! Erg leuk, omdat deze Truly Yours in het teken van ELLE stond.


Wat vond jij van deze Truly Yours Special Edition?



















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...