zaterdag 8 december 2012

Soulmade Cosmetics


Soulmade cosmetics is een webshop vol met natuurlijke producten. Alle ingrediënten zijn zorgvuldig geselecteerd en samengesteld. Bij Soulmade Cosmetics bieden ze je een biologisch alternatief om lichaam, geest en ziel om een harmonieuze manier te verzorgen. 




Day & Night Crème Rose Amore en Wild Flowers



 Als eerst testte ik twee dag en nacht crèmes. Deze crèmes zijn voor dag en nacht, dit is handig en zo heb je niet zoveel potjes en het bespaard geld. Rose Amore zit in een rood glazen potje. Deze crème is bedoeld voor de gevoelige en oudere huid. Hij moet ontspannend, zuiverend, hydraterend en kalmerend zijn. Ook is het een anti-aging crème. Dit is nogal wat haha. Zelf heb ik (natuulijk) een jonge huid en heb dus niks veel te zeggen over anti-aging. De crème is inderdaad hydraterend en voelt fijn op de huid. Voor de rest is het niet een hele bijzondere crème. Wild Flowers zit in het roze potje en ruikt erg lekker. Wild Flowers is voor alle huid-type. Deze variant is ook zuiverend, voedend met vitamine E en ook anti-aging. De Wild Flowers variant is inderdaad zuiverend en voedt mijn huid goed. Ook is deze niet erg bijzonder. Wel zijn beide crèmes erg zuinig in gebruik, je hebt maar weinig nodig om heel je gezicht in te kunnen smeren. Dit is een erg groot voordeel aangezien ze aardig prijzig zijn.

Hier laten we de crème nog even zien, met deze hoeveelheid op de hand kan je al een aardig groot gedeelte in smeren. 

Beide dag & nacht crèmes zijn voor 30 ml 16,00 euro. 


Woman Balance Cleanser Crème




De Woman Balance Cleanser Crème zit in een rood glazen potje. Het is een lekkere romige crème die ook erg zuinig is in gebruik. Wel vind ik de geur niet zo aangenaam, maar nadat je de cleanser eraf hebt gehaald is de geur weg. De Cleanser Crème is voor de normale huid en is voedend en zuiverend. Vaak kan ik niet tegen producten voor de normale huid, maar deze crème kan ik prima gebruiken. Ik breng de crème aan en haal hem eraf met een vochtig watje. Hij verwijderd mijn make-up goed, een prima product dus!

De Woman Balance Crème is verkrijgbaar met 120 ml voor 22,00 euro.


Rose Amore Facial Masque



De Rose Amore Facial Masque is een apart product als je het mij vraagt. In eerste instantie kan je hem als masker gebruiken waarbij je hem dik aanbrengt en 10-15 minuten in laat trekken. De tweede manier is dun aanbrengen en eraf halen met de toppen van je vingers. En de derde manier is het licht in masseren als een verzorgende crème. Ik heb alle drie de manieren geprobeerd. Manier twee vind ik zelf niet echt werken, omdat je de crème er niet makkelijk op die manier af kan halen. Ook trekt hij heel snel in waardoor je voor manier 1 ook echt een hele dikke laag moet aanbrengen. Dus zelf vind ik de derde manier het fijnst. Mijn huid word er echt heerlijk zacht van en mijn huid blijft ook een tijdje zacht.




Het masker is een doorzichtige gelly die wederom erg fijn op de huid aan voelt. 

Het Rose Amore Facial Masque kan je kopen in 50 ml en kost 17,50 euro. 


Over het algemeen ben ik zeer tevreden over de producten en zou ik zeker een kijkje nemen op de site, klik hier. 

Ken jij de Soulmade producten al?

8 opmerkingen:

  1. ziet er goed uit! ik kende het merk nog niet!
    ps: mss wil je meedoen met mijn winactie?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supertoffe review! x
    beautybeatsbrains.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er echt super gaaf uit die producten wil ik ook wel hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kende dit merk niet, maar het masker lijkt me heel fijn en hij ziet er ook best apart uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kende dit merk nog niet, maar het ziet er heel goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Υeѕ! Fіnаlly something abοut kıraç.


    Μy ωeb pаge: prolexin trial

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...