donderdag 14 maart 2013

W7 Nailpolish | 88 Metallic Mars


Ik had nog niks van het merk W7, maar in het pakketje wat ik had gewonnen van Nailtalk zat ook dit prachtige exemplaar bij. Ik was benieuwd hoe dit aparte kleurtje in het echt er uit zou zien. 




Het lakje heet 88 Metallic Mars en heeft zoals je kunt zien een apart metallic kleurtje. Eigenlijk kleurtjes. 


Het kwastje is zoals de meeste nagellakjes recht afgesneden. De verpakking van dit nagellakje moest me trouwens direct denken aan eentje van OPI, dat was hun inspiratie denk ik ook. 


De nagellak is pretty! Hij dekt niet in één laagje, zeker drie laagjes heb je er wel voor over. Geeft niet, want het blijft een mooi en apart kleurtje. 


Hier het lakje in het licht. Zie je al die verschillende kleurtjes?


Het lakje lakt prima en dekt redelijk. Ik vind het een mooi en zeker uniek lakje en ben er blij mee! 

Hebben jullie al wat van het merk W7?

4 opmerkingen:

  1. Dit ziet er echt super leuk uit!
    Neem je ook eens een kijkje op mijn site?
    http://myownparadises.blogspot.com
    Liefst,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind w7 niet heel fijn lakken, maar dit kleurtje ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...