zondag 19 mei 2013

Beauty Question #1


Geen beautystelling dit keer, maar een beauty question! Een vraag die gaat over beauty of wat er om heen hangt. De eerste vraag gaat over online shoppen, waar ik zelf erg van hou. 






De webshops die je hierboven zie, dus de Misslipgloss shop, Themakeupspot en de Boozyshop heb ik zelf ook wel eens besteld. Heerlijk vind ik dat, alles in je mandje gooien en dan afrekenen en vervolgens wachten tot de postbode komt! Ook zijn het meestal merken die niet verkrijgbaar zijn in de Nederlandse winkels. Zoals Sleek, een Brits merk die nu erg bekend is hier.

Maar mijn vraag aan jullie: Shoppen jullie (beauty) dingen ook wel eens online? En zoja, waar dan. Daar ben ik wel erg benieuwd naar!

9 opmerkingen:

  1. Ik shop soms wel eens online ja. Voornamelijk voor producten die niet in Nederland te krijgen zijn of producten die ik al eens eerder gehad heb en waarvan ik zeker weet dat ze goed zijn.. Als het even kan kijk ik toch liever in de winkel, omdat je dan alles van dichtbij kunt zien. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, ik shop soms online! :-) Maar, ik kies eerder voor kleding dan voor beauty. Ik wil make-upproducten kunnen testen en kunnen zien. De kleuren kunnen vaak anders overkomen. Ik heb vandaag een artikel geplaatst dat ook over online shoppen gaat: ik twijfel om enkele nagellakjes te kopen via een webshop. Maar, het is in de aanbieding :-) Twijfel, twijfel, twijfel...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik shop vaak bij wehkamp online! Of bij Bol

    BeantwoordenVerwijderen
  4. als ik iets online koop is het eerder kleding of accessoires, bijvoorbeeld van asos of etsy ofzo :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik shop onwijs veel online, maar vooral kleding bij H&M of electronica bij bol.com - ook essie lakjes bij bol.com maar cosmetica eigenlijk altijd in de winkel...

    XO

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja ik shop vaak online, vooral bij h&m omdat ze daar vaak dingen hebben die ze in de winkel nog niet hebben! Verder bestel ik ook vaak bij andere webshops!
    x http://modeaccro.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kijk wel heel veel online rond naar beauty producten, maar ik heb ze eigenlijk nog nooit online gekocht. Wel koop ik regelmatig andere producten zoals boeken en dvd's.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...