woensdag 17 juli 2013

Beauty Question #3


Aangezien het lekkerder weer wordt, vond ik het wel leuk om de beauty question over zomerproducten te laten gaan. 'Welk product in de zomer gebruik jij het liefst?'





Voor mij is het ultieme product een bodymist. En vooral deze van The Body Shop helpt daar goed bij. Het is een heerlijk verfrissend product die je makkelijk over je gezicht kunt sprayen met warmer weer. Ook is het nog verzorgend voor je huid!

x∞x | via Tumblr

Nu de vraag aan jullie:

Welk product in de zomer gebruik jij het liefst?



4 opmerkingen:

  1. ik gebruik ook graag een mist, maar waterproof mascara/eyeliner komt ook erg van pas!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gebruik het liefst een lippenbalsem met SPF, mijn lippen verbranden op het nippertje net niet, en sowieso vind ik het heerlijk om iets op mijn lippen te smeren, haha! Die mist van TBS lijkt me heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor mij is een Waterproof eyeliner echt onmisbaar, zo zie je er toch goed uit, frisse oogopslag, én het blijft goed zitten! Natuurlijk geen hele dikke lijn zetten, gewoon een heel dun lijntje voor net dat beetje extra aan je ''water''look (zongebruinde gezicht, of zonverbrande gezicht) Kom je niet uit het zwembad/zee met uitgelopen eyeliner, maar eyeliner die precies op zijn plek zit omdat het waterproof is!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...