zaterdag 27 juli 2013

My Beach Essentials


De afgelopen dagen was het ontzettend warm en als het warm is, is het strand een goede oplossing. Lekker in het water afkoelen of juist heerlijk zonnen op het strand. Ik heb in ieder geval mijn Beach Essentials op een rijtje gezet!




Ten eerste: waar ik mijn strandspullen in doe. Dit is de strandtas van de Etos en hij is ontzettend handig. Alles past er in! Zelfs een groot badlaken. 


Voor over mijn bikini neem ik mijn jumpsuit/playsuit mee. Dit is een zwarte en ik vind hem erg fijn voor bijvoorbeeld na het zwemmen.



Qua producten neem ik niet al te veel mee. Sowieso een zonnebrandcrème en een aftersun lotion. Ik neem factor 30 mee. Beide zijn van het merk Hergon. Voor de rest neem ik een lippenbalsem mee van Nonique en een bodybutter van The Body Shop in de geur van olijven. 


Een zonnebril komt altijd van pas! Ook handig: een brillenkoker. Zo voorkom je dat je zonnebril kapot gaat en het staat nog leuk ook!


En niet te vergeten: slippers en een badlaken. Ik neem makkelijke slippertjes mee die je gemakkelijk aan en uit kan doen. Zo wil je wel eens een ijsje gaan halen en dan kan je ze makkelijk even aan doen. Een badlaken lijkt me altijd wel handig om je af te drogen of om lekker te gaan zonnebaden.

Dit zijn mijn beach essentials! Ik hou van de zon en van mij mag het nog lang zo blijven.

Wat zijn jouw beach essentials?

3 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...