donderdag 19 september 2013

Anouk | School Tag


Het is toch echt weer begonnen, SCHOOL. Ik zit weer uren lang aan mijn huiswerk en de eerste toetsen komen er weer aan. Daarom doe ik vandaag een tag over school. Lees snel verder! 
Lets begin!

1. In welke klas zit je?
Ik zit op dit moment in de vierde klas van havo. 

2. Wat is je minst favorieten vak en wat is je meest favorieten vak?
Is pauze ook een vak?! Eerlijk gezegd heb ik niet echt een favorieten vak. Maar aardrijkskunde, geschiedenis en economie vind ik wel interessant. Mijn minst favorieten vak is denkt ik toch maatschappijleer. We zijn op dit moment allemaal aan het praten over dilemma's en maatschappelijke problemen, niet echt mijn ding. 

3. Wanneer moet je weer naar school?
Ik ben school weer begonnen op 3 september. 

4. Hoelaat word je wakker?
Als ik het eerste uur moet beginnen ( 10 over 8) sta ik kwart over zes op. Ik moet namelijk drie kwartier fietsen en ben verschrikkelijk sloom. 

5. Hoelang doe jij erover om je klaar te maken voor school?
Zoals ik al zei ben ik erg sloom, vooral in de ochtend. Ik doe over outfit, make-up en haar sowieso 20 minuten, oops. 

6. Waar heb je zin in dit jaar?
Op mijn school gaan de vierde klassen op studiereis naar London, Parijs of Berlijn. Daar heb ik erg veel zin in! 

7. Waar koop jij je schoolspullen?
Ik heb bijna al mijn schoolspullen  bij de Hema gehaald. Daar ziet alles er schattig en leuk uit en is niet zo duur. 


8. Broek of rok?
Geen twijfel mogelijk, ik ga voor een broek!

9. Rugzak of handtas?
Ik heb een leuke beige handtas met gouden studs.

10. Drie musthaves op school
Mijn agenda, pepermuntjes en elastiekjes. Ik kan niet zonder mijn agenda en wil altijd een frisse adem hebben. Elastiekjes zijn altijd handig voor een bad-hairday of als je gegymt hebt. 

11. Welke agenda heb je?
Een hele simpele van de Hema met een vrolijke oranje voorkant.

Dit was de tag! Laat het even weten als je de tag overneemt, ik vind ze erg leuk om te lezen!

Xx, Anouk

3 opmerkingen:

  1. Leuke tag! Jij moet erg lang fietsen.Leuke schoolspullen en heb je lange dagen?
    Gaat je regenpak mee in de herfst en de winter?
    Is er geen ov?
    Je buro ziet er netjes uit en de spullen zijn goed opgeruimd.
    Ik hoop voor je dat het nu droog blijft....;-)

    Fijne dag......

    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om te lezen en leuke tag ook!
    Helaas kan ik 'm niet overnemen, loop alleen nog maar stage!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...