zondag 15 september 2013

Britt | My Current Beauty Wishlist


Eens in de zoveel tijd maak ik een beauty wishlist. Deze lijst veranderd echt zo vaak! En ik hoop altijd dat ik er zo veel mogelijk van af kan strepen. Deze keer heb ik zes dingetjes op mijn wishlist staan. Lees snel verder!





LUSH Dream Cream crème | LUSH Aromaco Deo

Twee Lush producten! Ik heb altijd wel wat Lush producten in mijn wishlist staan, omdat ik het gewoon ontzettend fijne producten vind. Als eerste de Dream Cream, dit is een bekend goedje en zorgt er voor dat je huid weer in balans komt. Je kunt het ook op andere plekken van je lichaam gebruiken zoals je ellebogen. 
Daarnaast de Lush Aramaco, hier heb ik nog niet zo veel over gehoord, maar ik ben er erg benieuwt naar omdat het een deodorant is in een vaste vorm.

The Body Shop Banana Conditioner | The Body Shop Honeymania Bodybutter

Twee heerlijke The Body Shop producten. Tegenwoordig ben ik steeds meer 'into' The Body Shop. Het zijn ook zulke lekkere producten! De Banana Conditioner ruikt zo lekker, een beetje naar de bananensnoepjes. En The Body Shop Honeymania Bodybutter ruikt ook lekker! Niet echt zoet naar honing, maar wel een lekker geurtje. Sowieso zijn de bodybutters lekker daar!




MAC Studio Fix Powder | Barry M Sunset

De MAC Studio Fix Powder is een ontzettend populair product bij MAC en ik ben er ook benieuwd naar. Poeder glijdt al snel van mijn gezicht af door mijn nogal vette huid. Ik hoop dat deze poeder daar meer voor geschikt voor is. De Barry M lipstick in de kleur Sunset is een prachtige kleur die ik ook nog niet in mijn bezit heb! 


Real Techniques Blush Brush | Sleek Flamingo Blush

Ik heb al een aantal Real Techniques kwasten in mijn bezit en ik ben er erg blij mee. Deze Blush Kwast lijkt mij erg fijn! De Sleek Flamingo Blush past natuurlijk goed bij de kwast. Deze blush is fel, maar wel gaaf. 

Dit is mijn beauty wishlist op het moment! Ik zou alles nu wel willen kopen, maar helaas gaat dat nu niet, haha. Even door sparen!

Wat is jouw wishlist op het moment?

10 opmerkingen:

  1. Leuke wishlist, ik spaar op dit moment voor Mac oogschaduws zodat mijn pallet vol komt, Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die bananen conditioner lijkt me wel wat!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke wishlist ^^

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk om te zien, je hebt een mooie wishlist. x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toffe wishlist, zelfs een beetje gelijk aan die van mij denk ik. Precies dingen die ik ook zou willen hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie producten heb je op je wishlist staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. super leuke producten op je wishlist! ( ik moet het ook maar eens maken op mijn blog! )
    grt Emke x

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...