vrijdag 15 november 2013

Wet 'n Wild Lipstick | Red Velvet


Gisteren liet ik mijn Sleek palette zien die ik voor mijn verjaardag heb gekregen en vandaag laat ik een ander cadeautje zien! Namelijk de Wet 'n Wild lipstick in Red Velvet.




Het uiterlijk van de lipstick is simpel, maar leuk. Je kan goed de kleur zien van de lipstick die erin zit, altijd handig voor als je snel een kleurtje nodig hebt. 


Het is dus de kleur Red Velvet, een mooie rode kleur. 



De lipstick geeft veel pigment af en is echt een perfect rode kleur.


De lipstick op mijn lippen! Hij blijft heel de dag goed zitten, dus dat is ideaal voor als je weggaat. Ook glijdt de lipstick goed op je lippen en is niet stroef. 

Deze kleur vind ik erg leuk voor bijvoorbeeld kerst! Dan ga ik hem zeker dragen. Ik vind het een mooi kleurtje :).

Deze lipstick van Wet 'n Wild is te koop bij o.a de boozyshop.nl voor ong. 4,95 euro. 

4 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...