zaterdag 18 januari 2014

Action | MAX & MORE Eyeliner


Jullie weten vast dat de Action een aardig ruim assortiment heeft qua make-up producten en ik had onlangs deze eyeliner gekocht! Ik koop niet meer zo veel make-up, maar ik wilde wel weer wat nieuws testen. Lees verder!




De verpakking is simpel en er is niks bijzonders mee gedaan. Wat mij wel meteen opviel is dat de eyeliner maar 3 maanden houdbaar is. Dit vond ik apart aangezien de meeste producten langer houdbaar zijn. 

Wat belooft de eyeliner?

Een dunne, makkelijke lijn creƫren voor op je ogen. Dit door middel met het dunne kwastje.


Het kwastje is inderdaad dun waardoor je wat preciezer kan werken. Ik zelf vind dit wat minder fijn werken aangezien ik dan juist meer foutjes maak met eyeliner. 


En dan natuurlijk hoe de eyeliner op mijn huid eruit zou zijn. De eyeliner is zwart, dat is een ding wat zeker is. Maar ik vind dat de eyeliner goed droogt, maar ik merk ook dat hij niet heel de dag op zijn plek blijft zitten. 

Kortom, ik vind deze eyeliner helaas geen goede budgettopper! Jammer, maar de Action heeft zat leuke producten in hun assortiment zitten! :)

Deze eyeliner is te koop bij de Action voor 0,79 euro.

Welke producten van de Action vind jij fijn?

12 opmerkingen:

  1. Ik heb deze ook. Ben er juist erg tevreden over en blijf bij mij van de ochtend tot de avond heel goed zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ow! Zo zie je maar dat het toch verschilt :):) fijn dat hij bij jou wel goed werkt :)

      Verwijderen
  2. Ziet er goed uit, jammer dat hij niet helemaal bevalt.. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een extreem lage prijs! Het is dat ik totaal niet overweg kan met vloeibare eyeliners, anders zou ik 'm wel willen uitproberen :p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jammer dat ie tegenvalt! Ik kijk eigenlijk nooit bij makeup als ik bij de Action ben haha xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze heb ik ooit eens gekocht om een tattoo te maken voor een 'proud to be fout'- feestje. Toen ik deze eraf haalde, viel me op dat 'ie nogal korrelig werd en niet alles gemakkelijk werd verwijderd. Nee, het is geen toppertje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat jammer dat ie niet helemaal bevalt maar ik zou hem wel eens een keer willen testen vooral omdat dit product zo enorm goedkoop is! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik had em ook geprobeerd helaas beviel het me niet zo

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...