donderdag 16 januari 2014

NEW | Too Faced Spring Collection


De lente komt er al een klein beetje aan (eerst nog even de winter doorkomen!), maar we mogen al genieten van een paar prachtige lente collecties. Ik vond deze collectie van Too Faced toch wel erg uitblinken met haar producten en daarom besloot ik om deze collectie aan jullie te laten zien!




Too Faced zou Too Faced niet zijn als er geen palette in hun collectie zou verschijnen. Dit is het 'Chocolate Bar Palette' en ziet er in principe uit als een chocoladereep. Heel erg leuk bedacht en de kleurtjes zien er veelbelovend uit!


Misschien herinneren jullie het nog, maar vorig jaar met de Valentijns collectie had Too Faced een enorme hit geslagen met een soortgelijke blush. Nu hebben ze twee nieuwe kleuren waaronder deze en ik vind hem echt pra-chtig!


Ook heeft Too Faced kwasten toegevoegd aan de collectie en ik vind ze er net als snoepjes uit zien. Ze zijn lief roze en natuurlijk onmisbaar op je make-up tafel! 


En dan een wel heel bijzonder product. Een Candy Bar Pop-Out Make-up palette met een iPhone hoesje erbij! Als je dit palette koopt heb je automatisch een iPhone hoesje erbij, hartstikke leuk verzonnen en het is nog een leuk hoesje ook!

Er zijn nog wat meer producten van de lijn, maar dit zijn wel de uitblinkers wat mij betreft. Bekijk alle nieuwe producten op deze site van Too Faced.

Je kan de Too Faced producten bestellen via de Franse Sephora site, maar ik denk dat ze in de loop van de tijd ook wel op eBay zijn te vinden.

Wat vinden jullie van de nieuwe producten van Too Faced?

6 opmerkingen:

  1. Ik wil de chocolate palette. Die is erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer dat het wat boven mijn budget is want ze hebben echt toffe producten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke producten, helemaal door de flacons!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's!
    Om je foto's nog iets scherper te maken is dit misschien een goede tip voor je:
    http://www.learnit.nl/cursus/webinar-photoshop/
    Een gratis webinar photoshop!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...