maandag 6 januari 2014

Britt | My Christmas Presents


Inmiddels is helaas de kerstvakantie weer voorbij, van mij had het persoonlijk wel wat langer mogen duren, maar het is niet anders. Ik heb wel een hele leuke vakantie gehad en ik heb daarbij ook kerst gevierd met mijn familie. Hier heb ik een aantal hele leuke cadeaus van gekregen die ik vandaag aan jullie wil laten zien.






Ten eerste dit geweldige cadeau, namelijk het Lauren Conrad boek Beauty. Ik was hier al heel lang benieuwd naar en ik had hem dus gevraagd en gekregen. Heel erg blij mee. Ik heb al wat stukjes gelezen en het is een prachtig dik boek met vele leuke tips & tricks. 


En een lipstick van Barry M in een prachtige oranje/rode kleur. Ik heb hem al een keertje gebruikt en hij is heel erg mooi! Ik had al twee Barry M lipsticks thuisliggen en ik ben er erg tevreden over, dus dit is natuurlijk erg leuk!


Daarnaast een product wat ik al een hele tijd wilde, namelijk de Sleek Blush By 3 in de kleur Lace, echt een mooi product en hier komt nog een review deze week online. 


Real Techniques vind ik een geweldig merk voor kwasten. Ik hou van mooie, zachte kwasten en dat is precies wat Real Techniques te bieden heeft. Dit is de Real Techniques Expert Face Brush en werkt perfect voor onder andere foundation.


Dan MAC producten! Ik had wat producten van MAC gevraagd, maar ik had nooit verwacht dat ik het zou krijgen. Ik was ook erg verrast toen ik dit uit de verpakking haalde en natuurlijk heel erg blij. Dit is de MAC Fix+ spray en deze spray moet je make-up goed fixeren. Hij ruikt in ieder geval heerlijk!


En tenslotte nog een MAC product en dit is de MAC Select Moisturecover in de kleur NC15. Het was een beetje gokken welke kleur ik zou moeten nemen omdat het online werd besteld en ik was er natuurlijk niet bij. Maar na blogs gecheckt te hebben en een beetje afgegaan op lichte kleuren was dit de perfecte kleur. Hij past perfect bij mijn huidskleur! 

Ik ben ontzettend blij met al mijn cadeaus en ik heb ze inmiddels ook flink in gebruik, haha :-). Ik had een leuke vakantie gehad en de feestdagen waren ook erg leuk en gezellig!

Wat zijn jouw cadeaus van Kerstmis? 

10 opmerkingen:

  1. Leuke cadeaus! Die lipstick is echt super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat 'n leuke cadeaus! De Fix+ is echt zo fijn :) ik ben erg benieuwd naar de sleek blushes! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het boek van Lauren Conrad ook gekregen! Heel leuke cadeautjes voor de rest :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke dingetjes heb je gekregen x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een kado voor een beautyblogger :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een leuke cadeau's. Ik wil dat boek van LC ook nog heel graag lezen, Style heb ik al gelezen van haar. X

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...