zondag 5 januari 2014

Dr. van der Hoog | Healing Honey Peel-Off Mask


Ik vind peel-off maskertjes zo leuk! Ik denk dat je het óf leuk vindt óf helemaal niks vindt. Ik vind het leuk! Het heeft wel wat, gewoon lekker relaxend het maskertje afhalen. Willen jullie mijn mening weten over de Healing Honey mask van Dr. van der Hoog? Lees dan snel verder!



Verpakking


Het echte maskertje zit in een andere verpakking zoals je op de foto kunt zien. Dit zorgt voor een wat luxere uitstraling van het maskertje en ik vind het wel een leuke toevoeging. 


Er staat nog een verhaaltje op, maar is niet zo heel erg interessant. 

Wat belooft het?


Het masker belooft het gezicht te reinigen, te laten stralen en dat de poriën minder zichtbaar zijn. Ik ben benieuwd! Dit zijn vooral de hoofd dingen wat maskers beloven.

Testen!


De substantie is wit en slijmerig. Niet echt heel prettig! Het voelt erg koud als je het masker op je gezicht aanbrengt. 


Je ziet het denk ik niet zo heel goed, maar hier heb ik het maskertje op. Het masker zie je in het echt ook niet goed, enkel een witte slijmlaag op je huid. Iew, dat klinkt wel heel erg.. maar het is wel zo! Haha :).

Conclusie...


Nadat ik het maskertje er af heb getrokken heb ik mijn huid nog even met lauw water gewassen. Dit stond ook op de verpakking en is ook wel nodig. Daarna even droog deppen. Mijn huid was ontzettend zacht, dit komt denk ik door de honing die in het masker in zit. Ik had ooit een honingmasker bij mij zelf gemaakt en die vond ik ook erg fijn werken. Honing werkt erg verzachtend. Dit vond ik erg fijn bij dit masker. Ik weet niet of mijn poriën daadwerkelijk minder zichtbaar zijn geworden, maar goed, dat vind ik ook niet echt belangrijk.
Ik vind dat mijn huid er wel opgeknapt van is!

Dit masker van Dr van der Hoog is te koop bij verschillende drogisterijen voor 2,29 euro. 

Hou jij van peel-off maskers?

2 opmerkingen:

  1. Deze heb ik nog liggen volgens mij. Misschien maar een keer proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die peel-off maskertjes voelen altijd zo raar! Maar deze is wel lekker hoor, gebruik hem ook weleens :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...