donderdag 9 januari 2014

MAC | Select Moisturecover


Gisteren liet ik al één van mijn cadeaus van kerst zien en nu is mijn MAC Select Moisturecover aan de beurt! Ik wilde al een tijdje een concealer van MAC en ik was ook ontzettend blij toen ik hem kreeg. Lees verder!





De concealer zit in een nette, zwarte verpakking zoals wij van MAC gewend zijn. Handig, maar ik haal het product altijd meteen uit de verpakking. De concealer zelf is simpel, maar heeft een typisch MAC uiterlijk. Fijn dat de verpakking doorzichtig is, zo zie je hoeveel product er nog in zit.


Het was even gokken welke kleur ik moest kiezen aangezien het online werd besteld en ik had nog geen foundation/concealer van MAC. Ik heb voor de kleur NC15 gekozen en die is perfect. Het is een lichte kleur en dus goed voor mijn lichte huidskleur.


De applicator is te vergelijken met een lipgloss. Ik vind het zelf wel fijn met concealer, zo kan je nauwkeurig de concealer aanbrengen op het gezicht. 


Mijn hand ziet er hier trouwens een beetje creapy uit, ik weet niet hoe dat precies komt, haha. Maar goed, zoals je kunt zien is de kleur licht en redelijk vloeibaar.


Eenmaal een beetje uitgesmeerd. De concealer is alleen in het midden uitgesmeerd en hier zie je goed resultaat. Ik vind het fijn dat het geen cakey effect hebt, maar gewoon een goede dekking én mooiere finish.


Ik ben tevreden over deze concealer.  Hij geeft inderdaad een mooi resultaat en dekt goed, ik ben er blij mee en mijn verwachtingen zijn goed waargemaakt. 

Deze MAC concealer kan je kopen bij de Douglas en de MAC counters voor 16,00 euro.

6 opmerkingen:

  1. Lijkt mij een goede concealer, ik heb zelf nog niks van Mac maar wil wel een keer wat proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is echt mijn all time favoriet op het gebied van concealer! Ik kan intussen niet meer zonder. De dekking die deze geeft, wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lijtk me een erg fijne concealer, ziet er goed uit ♥ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oohh die lijkt me heel erg fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze heb ik ook lange tijd gebruikt, ik was er wel tevreden van. Maar soms mocht deze van mij iets dekkender zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er goed uit! Vind de prijs nog best meevallen!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...