vrijdag 10 januari 2014

Beauty Question | Hoe verzorg jij jouw huid?


Dat is een tijd geleden, een beauty question! Vandaag over hoe jij jouw huid verzorgt, een belangrijk onderdeel van je verzorging. 




Ik gebruik voor mijn ogen én gezicht de reinigingsmelk van Dr van der Hoog en ook nog voor mijn gezicht mijn Dr van der Hoog tonic.


En dan mijn favoriete product tegen puistjes: Lush Fresh Farmacy! Echt een wonderproduct die erg goed tegen mijn puistjes werkt. Na een paar dagen merk ik al verschil, echt heel goed voor een vette T-zone. 

Dit is een greep van mijn verzorging, voor de rest gebruik ik zo af en toe mijn Tea Tree oil van Lush en ook wel eens een facescrub/wash.

Hoe verzorg jij jouw huid?

2 opmerkingen:

  1. Klinkt goed!
    Ik reinig ook met fijne producten mijn gezicht.
    Daarna verzorg ik het met iets waar wat olie in zit ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel, ik gebruik mijn Hope in a Jar van Philosophy graag.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...