donderdag 4 oktober 2012

5 Producten die ik telkens opnieuw koop


Soms heb ik gewoon van die producten die ik keer op keer weer opnieuw koop. En deze vijf producten heb ik al vaak opnieuw gekocht, gewoon omdat ze fijn zijn!





Too Faced Shadow Insurance is een ontzettend fijne primer, ik wil echt niet meer iets anders! Hij kost wat, maar je doet er ontzettend lang mee want je hebt maar heel weinig nodig. Ik weet zeker (en dat is het al) dat dit een product wordt die ik jarenlang opnieuw blijf kopen.

Essence Lash & Brow Gel een product die je hier maar al te vaak voorbij hebt zien huppelen. Dit is al de derde of vierde die ik heb, en ben zeker van plan om er meer te kopen. Al is het maar om dat kleine prijsje van 1,99 euro.


Catrice Allround Concealer Palette is een bekend budget concealer palette die ik ook maar al te graag opnieuw koop. Ik gebruik elke kleur op mijn eigen manier, en het bevalt me! 

Essence Liquid Ink Waterproof Eyeliner dat het een waterproof versie is maakt niet uit, maar één ding weet ik zeker: deze koop ik vaker.. en vaker.. en vaker. Wat is hij fijn! Een heerlijk kwastje waar ik een mooi dun lijntje kan zetten, maar ook gewoon voor een iets dikkere lijn. Wel een klein nadeeltje: het kwastje er uit halen. Overal zwarte druppeltjes!


Kruidvat Oog make-up Remover is een ontzettend fijne make-up remover die ook nog eens een heerlijke prijs heeft. Deze blijf ik ook maar opnieuw kopen, gewoon omdat hij goed make-up weghaalt! En Aloë Vera is ook nog eens goed voor je huid.

Dit zijn dus mijn top vijf producten die ik telkens opnieuw blijf kopen. Wat is jouw top?



1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...