vrijdag 5 oktober 2012

De dierproefvrije beautybox!


Gister was het dierendag! En daarom deze maand een speciale Beautybox, namelijk een dierproefvrije beautybox. Deze box zit vol met goodies die niet op dieren zijn getest. Ik was hier al een hele tijd nieuwsgierig naar, en dan eindelijk kwam de box gister binnen. Ook nieuwsgierig wat er in zit? Lees dan snel verder!






De doos waar de box in zit vind ik altijd al erg leuk! 'Beauty is inside, open fast...' 


De Beautybox is een box die je maandelijks kan ontvangen voor 14,95. In deze box zitten minimaal vijf high-end producten en nice brands. Zo blijf je op de hoogte van de laatste beautytrends.


Met trots en veel plezier presenteren Beautybox en de Stichting Proefdiervrij de Proefdiervrije Beautybox! Deze editie is helemaal gevuld met prachtige producten van merken en die niet geste zijn op dieren.
Maar waarom eigenlijk een Proefdiervrije Beautybox? Stichting Proefdiervrij werkt aan een toekomst zonder proefdieren. Het is de bedoeling dat in 2013 de cosmetica in de Europese winkelschappen niet meer getest zijn op dieren. Helaas wordt overwogen om dit verbod uit te stellen. In het kader van dierendag laat Beautybox in samenwerking met Stichting Proefdiervrije je graag kennis maken met beauty- en cosmeticamerken die laten zien dat je met alternatieve technieken even goede en misschien zelfs wel betere en mooiere cosmetica ontwikkelt

Geniet van de heerlijke en eerlijke proefdiervrije producten uit deze 100% diervriendeijlke Beautybox. En vergeet ook je huisdier niet extra de verwennen op deze speciale dag!

Wauw, ik vind dit echt een goed initiatief van Beautybox. Ik ben namelijk erg tegen het testen op dieren, maar helaas is het erg lastig om er aan te ontkomen. Er zijn namelijk erg veel beauty merken die op dieren testen.


En dit zijn dan de producten! Er zitten erg leuke dingen tussen.


Ooeeh, let's open this!


En dit zie je als je hem hebt geopend! En ja, het was te verwachten, een product van The Body Shop. Ook viel Do2 me op, wat een apart product!

The Body Shop Body Butter Olive | Fullsize 200 ml  15,00

I love The Body Shop! Ik had de de Olive body butter bijna gekocht toen ik laatst in de stad was, maar gelukkig heb ik dat niet gedaan. Ik ben erg blij met dit product, ik ben helemaal fan van de body butters van The Body Shop. En deze variant ruikt echt heerlijk! Dit is geen fullsize, hij bevat 50 ml. Deze kan je wel kopen in de winkels voor 5,00 euro.

Do2 Deodorant stick | Fullsize 7,95

Van dit product heb ik nog nooit gehoord. Het is een soort kristal deodorant, ja ja! Je maakt het kristal nat en dan komt er een laagje 'los' die je tegen geurtjes onder de oksels beschermt. Deze deo bevat geen conserveringsmiddelen  kleurstoffen, parfum, alcohol en geen aluminium. Dus over het algemeen een hele goede deo. Deze ga ik zeker uittesten! 

Webecos Sponge Face Cleanser | Fullsize 14,90 100 ml

Ook dit is een apart product. Het is een zachte en romige facecleanser die hele kleine zogenaamde sponsjes bevat.  Hij moet je make-up op een zachte manier verwijderen. En ik heb hem even geroken en hij ruikt goed! Dit is een fullsize product.

Burt's Bees Lippenbalsem | Fullsize 3,95

Yes, hier ben ik super blij mee! Ik wilde al een tijde een lippenbalsem van Burt's Bees. Ik heb er al veel over gelezen, en staat over het algemeen goed bekend. Hij ruikt lekker naar pepermunt en geeft een soort verzorgende tinteling op je lippen. Dit is een full size product.

Hairwonder Hair Repair Conditioner | Fullsize 7,99 200 ml

Dan nog een sample van Hairwonder. Dit is een conditioner voor beschadigd haar, om het weer mooi glansend en door kambaar te maken. Hij ruikt heerlijk, een beetje naar de kapper! En dat is altijd goed. Hier ga ik morgen maar eens lekker mijn haar mee wassen!


Ook zaten er als altijd nog wat 'foldertjes' in. Al is het ene niet echt een folder, het is namlelijk een Rio Rosa Mosqueta dag en nacht crème. Zo als je ziet een klein sampletje. Dan zat er ook nog een kortingsbon in voor een Do2 product en een foldertje van Stichting Proefdiervrij. 


Aan de achterkant staat deze hele handige app voor de Iphone. Met de Time2makeup App kan je door middel van het scannen van de barcode aflezen of het product op dieren is getest. Super handig!


Wauw, ik ben dol op deze Beautybox! Er zitten erg veel fullsize producten in, en ook twee erg aparte producten. En natuurlijk het mooie van allemaal is dat hij 100% dierproef vrij is! Wel vind ik het jammer dat er geen dierproefvrije make-up producten in zitten. Zo kan je laten zien dat zo'n mascara (bijvoorbeeld) net zo goed is als een mascara die wel op dieren test. 

Wat vind jij van de Dierproefvrije Beautybox?


















1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...