zaterdag 6 oktober 2012

Try Out | Allstar Nails


Op de site van beautynailsfun.nl zag ik een geweldige nail-art staan. Allstar gympies! Heel leuk en ik heb ze ook geprobeerd te maken.


Dit zijn ze van beautynailsfun.nl. Nu ik...


Producten die ik heb gebruikt. Een basecoat van Catrice, een Action lakje, Elf lakje en een Claire's zwart lakje. Ook gebruik ik een dunne dotting tool en een dun kwastje.


Nagels gelakt in het roze.


Witte strepen gemaakt.


Stipjes, het ligt eraan hoe lang je nagel is. Bij mij kunnen er drie stipjes, maar bij kortere nagels twee.


Witte strepen zetten tussen de stipjes.


Zwart streepje. Ik doe hem helemaal boven aan, officieel hoor je hem beetje in het midden van de witte streep te zetten.


En als allerlaatste: de zwarte stipjes in de witte stipjes!


Klaar! Heel makkelijk, maar toch erg leuk. 





Deze nagels zijn dus helemaal niet moeilijk om te maken, maar toch leuk. 

Heb jij deze nagels al eerder gezien?


1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...