woensdag 5 september 2012

BySoos Bestelling


Een hele tijd geleden had ik een waardebon gewonnen van bysoos.nl, een leuke webshop met allerlei leuke accessoires. Ik wist niet of ik een artikel zou plaatsen, aangezien het maar een paar dingetjes zijn, maar toen ik zag dat het zo leuk was verpakt heb ik er toch een artikel over geschreven.



Wat is BySoos? BySoos.nl is zoals ik al zei mooie en leuke sieraden verkoopt. Dat niet alleen, ook sleutelhangers en horloges in verschillende kleuren verkoopt deze webshop. Toppie! Alles is dus erg exclusief, dus dat is wel heel leuk.



Zo zag het er dus uit! Hartstikke leuk toch, ik vond het echt heel erg leuk om het uit te pakken. En zelfs een beetje zonde, haha. 


Er zat ook een papiertje bij met verdere informatie.


Als eerste het roze pakketje. Ik wist niet wat hier in zat, dus was benieuwd.


Openmaken, wat leuk!


Dit zat er dus in! De ring die ik had besteld zit zelf ook nog in een doosje. 


Vind hem erg mooi! Je kunt hem hier bestellen voor 4,95 euro.


Dan het andere pakketje met de blauw met witte stipjes. 




En daar zit dit in! Een zwaluw sleutelhanger die je voor 9,95 euro hier kan bestellen en een schattig blauw armbandje die je voor 7,95 euro hier kunt kopen. Leuk, want de armband past goed bij de ring.


Dit was dus mijn bestelling, niet al te groot, maar zo leuk! Ik vind de webshop erg leuk, je moet echt goed kijken. En het bestellen is het waard :). Pluspunt: je betaalt géén verzendkosten binnen Nederland!

Kende jij de webshop bysoos.nl al?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...