woensdag 1 januari 2014

Beauticology | Bodybutters


Al een tijdje geleden kreeg ik dit leuke pakketje met drie bodybutters erin. Het is van het merk Beauticology. Misschien heb je er nog niks over gehoord, maar het is een vrij nieuw merk dat voor zo ver ik weet alleen bij de Etos wordt verkocht. Lees verder voor mijn mening!




De verpakking van de bodybutters vind ik zelf erg leuk. Het moet mij sterk denken aan Philosophy en dat is een goed teken. Ik zelf heb nog nooit wat geprobeerd van Philosophy, maar ik hoor er goede verhalen over. Aan de verpakking zelf is niks aan te merken.



De bodybutter is vergelijkbaar met een bodylotion alleen dan in een potje en geen tube. Het is een dunne butter. Zelf vind ik lotion er beter op lijken, het is niet echt een 'butter'. Als je hem uitsmeert dan voelt het wel lekker aan, wel wat vettig na het insmeren, maar het is te doen. 


De eerste geur is White Chocolate, het is echt zo'n typische chocolade geur. Je ruikt het erg goed er door heen, ik vind het wel lekker. Alleen het is niet echt witte chocolade.. 


Dan de geur Milk Chocolate, deze geur lijkt een beetje op chocolademelkpoeder. Ik vind het wel een lekkere geur.


En tenslotte de geur Strawberry & Vanilla dit is persoonlijk mijn favoriet. Hij ruikt zoet naar zuurstokjes en aardbeien. De geur van deze bodybutter blijft een tijdje zitten, dus dat is wel mooi meegenomen.


Ik ben blij met deze bodybutters! Alhoewel ik het niet echte 'butters' vind, zijn het fijne producten voor je huid. Vooral in de winter gebruik ik veel bodylotions en butters, dus dat komt goed uit! Deze verpakking met drie bodybutters zat in een cadeaupakketje, maar ik denk wel dat je hem nog kan krijgen.

Deze set is te koop bij de Etos voor 9 euro. 

Hebben jullie al eens wat getest van Beauticology?

5 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...