zondag 12 januari 2014

Salon Elite | Tangle Teezer


De Tangle Teezer: ik hoorde er zoveel goeds over, dat dit dé borstel zou zijn tegen de klitten en toen zelfs mijn nichtje van 6 hem had wilde ik hem toch echt gaan proberen. Ik ging afgelopen vrijdag naar de kapper en ik zag hem staan. Ik zag hem in het groen, blauw en het roze. Aangezien veel mensen al roze hadden wilde ik voor de blauwe mét roze gaan. Lees snel verder voor de Tangle Teezer!





De Tangle Teezer zit in een plastic verpakking en op de verpakking zelf staat ook nog wat informatie. Zo belooft de Tangle Teezer een aantal dingen:

- Revolutionaire tanden voor pijnloze ontklitting.
- Snelle en zachte resultaten.
- Ideaal op droog en nat haar.
- Holle vorm waarbij je je haren kamt van de wortels tot de punten.
- Economisch design, ligt prettig in de hand. 



Zoals je hier kunt zien zijn de tandjes felroze en zijn het tandjes van verschillende lengtes. Dit zou goed moeten zijn tegen de klitten en een belangrijk punt: het moet niet pijn doen.


Wat mij meteen opviel was dat de Tangle Teezer inderdaad goed in de hand ligt. Hij weegt nauwelijks wat en heeft een goede vorm voor je handen. Zo kun je je haar extra goed doorkammen.


Meestal heb ik tijdens het kammen wel dat mijn haar vast komt te zitten of in ieder geval door het kammen pijn gaat doen. Dit had ik met de Tangle Teezer niet! Je hoeft niet hard te kammen, want hij kamt het goed door.
Ik ben er erg blij mee, hoewel de Tangle Teezer zeker niet goedkoop is, vind ik het wel waard. Ik heb ook wel eens een Hema borstel van zo'n 7 euro gekocht en die was binnen no-time kapot gegaan. Dan kan je net zo goed het dubbelen betalen voor een goede borstel.

De Tangle Teezers zijn te koop in diverse kapsalons voor ongeveer 14,95 euro. 

Heb jij de Tangle Teezer al een keer geprobeerd? 

6 opmerkingen:

  1. geweldige kleur! heb zelf een paarse en kan er nu al niet meer zonder mee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb een gele met paars en ik kan echt geen andere borstel meer gebruiken <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind deze zo ontzettend fijn om te gebruiken!! :D aanrader!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lijkt me een onwijs fijne borstel! Twijfelde of ik hem zou bestellen, maar moet het nu toch maar gewoon doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...