maandag 13 januari 2014

Movies I Wanna Watch

pink popcorn

Ik kijk best veel films. Gewoon lekker op zaterdagavond een paar filmpjes kijken op de bank met wat lekkers, nergens aan denken. Ik hou er van. Er zijn altijd films die ik nog wil kijken en ik laat er hier een paar daarvan zien!



The Hunger Games: Catching Fire


''Na haar overwinning in de 74ste Jaarlijkse Hongerspelen met haar metgezel Peeta Mellark is Katniss Everdeen veilig naar huis teruggekeerd. Deze overwinning betekent echter dat ze opnieuw weg moeten en hun familie moeten achterlaten om op een 'Overwinningstournee' doorheen de districten te vertrekken. Onderweg merkt Katniss dat een opstand op til is, maar de Hoofdstad is nog steeds aan de macht wanneer President Snow de 75ste Jaarlijkse Hongerspelen voorbereidt - een wedstrijd die Panem voorgoed kan veranderen.''
Ik heb de eerste Hunger Games al een keer gezien en nu wil ik het tweede deel natuurlijk ook bekijken! Als de film uit de bios is, dan zal ik hem zeker kijken op dvd!

Mannenharten


''Het verhaal van zes stadse mannen in een sportschool, op een keerpunt in hun leven. Ze zijn op zoek naar hun plek in het leven en naar degene die ze aan hun zijde willen. Verbonden door de uren waarin ze zich in het zweet werken, leren we ze allemaal kennen. Bijvoorbeeld het verlegen type, zoekend naar een vrouw voor het leven. Of de man die al jaren bezet is, maar in paniek raakt door zijn naderende vaderschap.''

Mannenharten! Ik ga waarschijnlijk deze week of volgende week (als hij dan nog draait) naar de bioscoop voor Mannenharten. Ik hou wel van zulke films, lekker romantisch én Nederlands. Met allerlei bekende Nederlanders niet te vergeten. Ik heb gelijk het liedje van Mannenharten in mijn hoofd, dat dan weer wel.

The Orphanage 


''Laura (Belén Rueda) en haar gezin keren terug naar het weeshuis waar Laura het gelukkigste deel van haar jeugd heeft doorgebracht. Met haar terugkeer heropent ze het weeshuis om zo kansarme kinderen te kunnen helpen. Maar eenmaal in het weeshuis begint het gedrag van haar eigen zoontje Laura te beangstigen. Hij bedenkt een onzichtbare vriend en begint vreemde spelletjes te spelen.''

Natuurlijk is het geen goede lijst (voor mij dan) als er geen horror bij zit! The Orphanage is totaal geen nieuwe film, deze film komt uit 2007, maar ik hoorde er goede verhalen over. Ook op internet krijgt hij goede recensies. Ik ben erg benieuwd!

Quiz


''Een bekende quizmaster (Barry Atsma) wordt in een restaurant lastiggevallen door een man (Pierre Bokma) die beweert zijn vrouw en dochter te hebben ontvoerd. Er ontstaat een macaber spel op leven en dood waarin de quizmaster opeens de kandidaat blijkt te zijn... Willen ze het overleven, dan zal de man die normaal van anderen het goede antwoord vraagt zélf de juiste antwoorden moeten geven.''
Dit verhaal trekt mij zo ontzettend aan! En ook de trailer ziet er goed uit. Ik had nog nergens van deze film gehoord tot dat ik hem ergens op een site tegenkwam. Hij ziet er in ieder geval goed uit en ik wil hem graag een keertje kijken.

Dit zijn slechts vier films uit mijn lijstje! Ik heb altijd zo veel films die ik wil zien en ook heel veel films die ik al heb gezien. In de kerstvakantie heb ik bijvoorbeeld ontzettend veel leuke films gekeken. Nu met school heb ik daar natuurlijk wat minder tijd voor ;-)

Welke films wil jij nog een keertje kijken? Ik ben erg benieuwd!

8 opmerkingen:

  1. Lijken mij ook leuke films vooral de honger games

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh the hunger games is echt een aanrader! Als je 'm hebt gezien, kun je niet wachten tot de volgende film :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The Orphanage is een van mijn favo films!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb Catching fire gezien en hij was zooo leeuk! Ik wil hem ook zeker op dvd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil deze films ook nog heel graag zien, maar als allereerste wil ik caching fire zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Naar mannenharten ben ik ook nog wel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...