dinsdag 14 januari 2014

Wishlist At The Moment




Altijd zijn er dingen die ik wil hebben. Soms wat minder dan normaal, maar ik blijf altijd een aardig lijstje hebben. Wil je weten wat er op mijn lijstje staat? Lees dan snel verder!




Urban Decay Naked 3 palette, ik denk dat dit geen uitleg nodig heb haha. Ik wil dolgraag de Naked 3 palette, hij lijkt mij erg mooi! Ik ga dit jaar naar Frankrijk, dus dan kan ik hem kopen :) 

Too Faced Shadow Insurance ik heb deze een half jaartje nog zelfs gehad, maar toen ging hij op.. en aangezien je hem helaas niet meer in Nederland kan kopen staat hij nu op mijn wishlist!


I Love... Strawberries & Milkshake Douchegel de I love.. producten lijken mij zo lekker en fijn! Ik heb deze al geroken in de Douglas en ik was meteen om. Ik wil een douchegel van de I Love... collectie!

TBS Mango Bodybutter ik hou van de bodybutters van The Body Shop en deze mango variant is een heerlijke geur! I want!


TBS Satsuma Body Mist ook lijkt mij een body mist van The Body Shop geweldig! En dan vooral de Satsuma geur... een heerlijke sinaasappelgeur kan ik je vertellen.

MAC Powder ik weet nog niet precies wat voor soort powder, maar dat ik er één wil is zeker. Ik wil heel erg graag een MAC poeder en dan vooral voor je hele gezicht. 


Lush Rub Rub Rub Scrub valt de blauwe kleur jou ook niet meteen op? Mij in ieder geval wel! Als ik dit zo zie staan wil ik het meteen aanraken, haha :-). Deze scrub lijkt mij erg fijn en ik kan niet wachten tot ik hem in de douche heb staan.

Dit is alweer mijn wishlist! Ik heb nog tientallen andere producten in mijn gedachten, maar dan zou het wel een hele lange lijst worden.. ;-)

Welke producten staan op jouw wishlist?

11 opmerkingen:

  1. Oh die strawberry milkshake douchegel klinkt echt heerlijk!
    Zou ik zelf wel eens willen uitproberen (:

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aahh heerlijke wishlist, ik wil ook alles hebben hhaa :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van die scrub heb ik nog nooit gehoord.. Lijkt me lekker! En ik ga denk ook maar eens kijken bij de mists van TBS :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahhhh naked 3 palette, haha die wil ik ook zooo graag!
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het Too faced product wil ik ook zo graag hebben het is zo'n leuk merk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaa Naked 3, als het goed is is er een Replica naar mij onderweg, daar kan ik het eerst wel mee doen hoop ik! Ik volg je nu!
    Liefs, Ypie

    www.oh-saycanyousee.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh al die dingen zou ik ook wel willen (:

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie wishlist dames! De Lush Rub Rub Rub Scrub kende ik nog niet. De bodymist van TBS lijkt mij ook erg fijn, de geur Satstuma is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...